אבדן כושר עבודה

צרו קשר עוד היום !

אנא השאירו פרטים ואחד מיועצנו ישמח לחזור אליכם בהקדם!

נסיבות החיים של כולנו יכולות להשתנות מן הקצה אל הקצה בעקבות אירועים לא צפויים, ולכן חשוב להיות מגובים עם ביטוח אובדן כושר עבודה שמספק משענת במקרים בהם לא ניתן להמשיך לעבוד. כל אדם המתפרנס מעבודה כזו או אחרת ולא מהכנסה פאסיבית או מקצבה תלוי בכושר העבודה שלו כמקור פרנסה לו ולבני משפחתו. ישנם מקרים רבים בהם כושר העבודה נפגע, מה שפוגע ברמת החיים של האדם שאיבד את כושר עבודתו וגם של שני משפחתו. כדי להיות מוגנים מהמצבים הללו ולקבל גיבוי במקרה שבו כושר העבודה שלכם נפגע, חשוב שתרכשו ביטוח אובדן כושר עבודה בסיסי לכל הפחות.

כיסוי בסיסי הוא ביטוח אובדן כושר עבודה עבור כל עיסוק, כלומר מצב שבו המבוטח נקלע למצב רפואי שמונע ממנו לעבוד ומצריך ממנו להפעיל את הביטוח שלו.

מרבית פוליסות הביטוח המקובלות כיום מעניקות כיסוי לאובדן כושר עבודה בשיעור של 75% ויותר, כלומר ביטוח במקרים של אובדן כושר עבודה מלא. ישנה אפשרות נוספת והיא לרכוש ביטוח לאובדן כושר עבודה חלקי בשיעור של 75% ומטה באופן מותאם אישית לצרכי המבוטח.

 

הרחבות לביטוח אובדן כושר עבודה

ההגדרה של אובדן כושר עבודה נקבעת מראש בכל חברת ביטוח, אך ניתן לשנות את הביטוחים הללו בהתאם לצרכים שלכם. במקרים בהם אתם מעוניינים לבטח את עצמכם לאובדן כושר עבודה ששונה מההגדרה של חברת הביטוח שלכם, תוכלו להרחיב את הפוליסה בהתאם לצרכים הפרטניים שלכם.

אובדן כושר עבודה מותאם למקצוע – כל מקצוע עומד ברשות עצמו ודורש שימוש ביכולות שונות ובאיברים שונים. כך למשל, עובד מפעל זקוק לשתי ידיים בריאות כדי לבצע את עבודתו ואם הן נפצעות, הוא לא יוכל לעבוד כרגיל. עורך דין לעומת זאת לא יחווה את אותו אובדן כושר עבודה אם ייפגע בידיו, ולכן ישנם מקצועות מסוימים המצריכים הרחבה של ביטוח אובדן כושר עבודה לנזקים ספציפיים. ההרחבות הללו יסייעו לכם לקבל את כספי הביטוח שאתם זקוקים להם במקרה שבו כושר עבודתכם במקצוע שבו אתם עוסקים נפגע.

על מנת שתוכלו לקבל את הכיסוי הנרחב והמדויק ביותר שיגן עליכם ועל בני משפחתכם במקרה של אובדן כושר עבודה, חשוב שתתייעצו עם סוכן ביטוח מורשה ומקצועי לפני רכישת הפוליסה או לפני ביצוע שינויים בפוליסה הנוכחית שלכם.

אובדן כושר עבודה מותאם למשלח יד ספציפי- מקצועות מסויימים דורשים מהאדם התמחות מדוייקת וכן לעיתים, שימוש באיברים מסויימים, על מנת לבצע את עבודתו. כך למל, מנתח לא יוכל לעבוד במידה ונקטעה אצבע ידו, בעוד עורך דין, יוכל להמשיך להתפרנס כרגיל עם אותה הפציעה.

לכן, במקצועות מסויימים מומלץ להרחיב את הביטוח לכיסוי נזקים ספציפיים ומוגדרים מראש בהתאם לאי היכולת של המבוטח לעסוק בעבודתו או בעבודה דומה ברמת ההשכלה או המיומנות הנדרשת לעבודתו.

חשוב להיוועץ בסוכן ביטוח מורשה טרם רכישת הפוליסה כדי לבחור את הביטוח המתאים לך ביותר וכן להיוועץ עם הסוכן המטפל טרם ביצוע כל שינוי בפוליסת ביטוח החיים שלך.

צרו קשר עוד היום

אנא השאירו פרטים ואחד מיועצנו ישמח לחזור אליכם בהקדם!
דילוג לתוכן