החזון שלנו
ייעוד
אנו בחברת גינדי-שרים סוכנות לביטוח בע”מ עושים את מירב המאמצים להעניק ללקוחותינו את השירותים הטובים ביותר על מנת שיעשו החלטות מושכלות עבור עתידם. כל עובדי החברה רואים בלקוחותינו את הנכס החשוב ביותר, ואנו חותרים יחדיו כדי להעניק לכל לקוח ולקוחה שירות מקצועי, איכותי, ובלתי מתפשר תוך התחשבות בכל צרכיהם ורצונותיהם.
אמנת השירות הייחודית שלנו נוצרה כדי להגדיר ולעגן את כללי השירות של חברת גינדי-שרים מול לקוחותינו בהתאם להוראות חוזר סוכנים ויועצים אשר פורסם על ידי הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012:
1.
אנו נפעל למתן שירות ומענה מקצועי לכל קהל לקוחותינו בהתאם להוראות הדין והחוק.
2.
כלל העובדים של חברת גינדי-שרים משתתפים בהדרכות שירות והדרכות מקצועיות להכרת מוצרים חדשים, שינויים בהוראות הדין, ומתן שירות איכותי כדי להעניק לכל לקוחותינו את המידע העדכני ביותר שיסייע להם לקבל את ההחלטות הנכונות.
3.
אנו מתחייבים להתייחס לכל לקוחותינו בכבוד ובהגינות, וכן לכבד את פרטיותם בכל עת.
4.
אנו מתחייבים לעדכן את לקוחותינו לגביי אופן ההתקשרות ופרטי ההתקשרות עם חברתנו, לרבות ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדינו:
5.
אנו נפעל כמיטב יכולתנו לספק מענה בהתאם לבקשות לקוחותינו תוך 7 ימי עסקים ממועד פנייתם לקיום שיחת טלפון מקצועית או פגישה מקצועית עם יועצי החברה.
6.
אנו נפעל לשמור על קווי תקשורת פתוחים, זמינים, ויעילים עם כל לקוחותינו ולספק להם מענה ראשוני לכל פניה תוך מענה על כל שאלה באופן ברור ומנומק ככל האפשר תוך שני ימי עסקים מקבלת פניה.
7.
אנו בחברת גינדי-שרים נפעל לספק מענה ענייני לכל לקוחותינו תוך זמן סביר, וכן להעביר מסמך, אישור, או בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר או שירות מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
8.
אנו נפעל למסור תוך 7 ימי עסקים כל מסמך שקשור ללקוח/ה שנמצא ברשותנו על פי דין, לרבות לקוח/ה לשעבר.
9.
אנו נפעל למסור מידע מלא בהליך יישוב תביעה אודות זכויות ודרכי פעולה ללקוח/ה אשר פנה/פנתה אלינו בעניין תביעה .
10.
חברת גינדי-שרים הגדירה את גב’ חגית ברק כאחראית שירות לקוחות בהתאם להוראות חוזר סוכנים ויועצים מיום 17 לדצמבר 2012.
תוצרת הארץ 3 ,פתח תקווה .
בניין T קומה 8 , בסר סיטי
Build & designed with ♥ by studio81 | אירוח שרתים Digital Solutions