ניהול תיקי השקעות

כולנו רוצים חירות כלכלית. הדרך אל החופש הכלכלי המיוחל מתחילה בעבודה מאומצת. מתחילים עם ניהול כספים נכון. צוברים כסף עבור חסכון לטווח ארוך וכך, כאשר יש מספיק כסף, ניתן לפנות לחברה מקצועית כמו גינדי שרים העוסקת בתחום ניהול תיקי השקעות. להשקיע בהשקעות שונות כל אחד יכול, החוכמה היא להישאר עם יד על הדופק ולשמור על ההשקעה כדאית גם כאשר המדדים משתנים ונדרשים לבצע שינויים. בדיוק מסיבה זו פונים לחברות מקצועיות עבור ניהול תיקים בצורה נכונה. 

למה להשקיע דווקא בתיק השקעות?

אם פתחתם חסכון ואתם רוצים ממנו פירות, תצטרכו להשקיע אותו באפיק השקעה מסוים. קיימות דרכי השקעה שונות ומגוונות. דרך ההשקעה האופטימלית ביותר היא תיק השקעות המנוהל על ידי בית השקעות מורשה. בתי השקעות עוסקים בניהול כספים של משקיעים בצורה מקצועית ורווחית עבור המשקיע. ניהול תיקי השקעות מצריך ידע רב בשוק ההון, מה שאין לכל משקיע ממוצע. 

למה לפנות לבית השקעות לצורך ניהול תיקי השקעות?

יכולים להיות שני תיקי השקעות שנרכשו יחד, והם זהים אחד לשני, אחד מהם יניב מאות אחוזים לאחר תקופה והשני בקושי יניב רווחים. ניהול כספים נכון עושה את ההבדל. בית השקעות בוחר את ההשקעות המתאימות ביותר עבור המשקיע, מבחינת מימון, נזילות, גמישות הפקדות ונתונים אישיים נוספים מתבקשים. 

לצורך ההפקדה, תצטרכו לפתוח חשבון בנק עבור ההשקעה ובו להפקיד את גובה הסכום שתהיו מעוניינים להשקיע. בית ההשקעות אליו פניתם ינהל עבורכם את ההשקעה בצורה הטובה ביותר. ימונה מנהל השקעה שיהיה אחראי לבדוק את מדדי ההשקעה שלכם ביחס למדדי השוק. במקרה הצורך מנהל ההשקעה יבצע שינויים בהתאם להגדרות שנתתם. עם בית השקעות ניהול תיקי השקעות מבוצע באופן מקצועי ויעיל. לא מתפספסים נתונים והמשקיע הוא המרוויח הראשי מכך.

האם תיק השקעות הוא דווקא חסכון לטווח ארוך?

השקעה בתיק השקעות מוגדרת כהשקעה לטווח בינוני ואפילו ארוך. תקופת ההשקעה תלויה ברצון המשקיע, בסופו של דבר. יש מי שירצה למשוך את הכסך בעוד מספר שנים ולכן כבר בעת בניית תיק ההשקעות תקופת ההשקעה תהיה בהתאם. 

למי מתאים להשקיע בתיק השקעות מנוהל?

רוצים לדעת אם תיק השקעות מנוהל מתאים לכם? עליכם לבדוק את עצמכם עם השאלות הבאות:

לכמה זמן אתם מעוניינים להשקיע?

תקופת ההשקעה הרצויה היא קריטית לצורך בחירת השקעות. חשוב לציין כי השקעה בתיק השקעות מנוהל היא לא לטווח קצר. אם אתם יודעים שתצטרכו את הכסף בעוד טווח זמן קצר, פנו לאפיקי השקעות אחרים.

מה גובה התקציב שאתם מעוניינים להשקיע?

כאשר תפנו לבתי השקעות תגלו כי עבור ניהול תיקי השקעות עכל בית השקעות דורש סכום מינימלי להשקעה. יש בתי השקעה שיבקשו סכום של 250,000 ₪ ויש בתי השקעות שלא יסתפקו בפחות מחצי מיליון. עליכם לוודא שיש לכם את סכום ההשקעה ההתחלתי הנדרש.

מה גובה הסיכון שאתם מעוניינים לשלב בתיק ההשקעות שלכם?

חשוב להבין כי ככל וגובה הסיכון גבוה יותר, כך גם פוטנציאל הרווח עולה בהתאם… למרות זאת, לא יהיה נכון ללכת על רמת סיכון גבוהה מידי. סיכון עלול להוביל להפסדים כספיים ולכן, חשוב לבדוק מה גובה הסיכון שאתם מוכנים לספוג. 

יכולת לשלם עמלות על ניהול כספים

בתי ההשקעות נותנים שירות מקצועי וטוב. אך על השירות תצטרכו לשלם לא מעט כסף בדמות דמי ניהול, עמלות מס למדינה ועוד. קחו זאת בחשבון. המס על רווחי הון עשוי בסופו של דבר לנכות סכום לא מבוטל מגובה הרווחים…

למה לפנות דווקא לגינדי שרים?

אצל גינדי שרים תקבלו שירות מיועצים בעלי ניסיון רב בעולם ההשקעות. תקבלו ליווי מטובי המומחים בתחום ותיק ההשקעות שלכם יניב תשואה יפה. גם לכם מגיע להנות מניהול כספים נכון. פנו למומחי גינדי שרים כבר עכשיו!

צרו קשר עוד היום! התקשרו או מלאו את הפרטים:

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן